OFFICER OF THE LAW,. Subtii

OFFICER OF THE LAW 21+ Subtitle: Twenty- One Bullets Intro: em no easy to be police officer, my play you tory of officer of the law. NB: this drama will be narrated in two persons views, Victor and Dada. Episode 1 Victor Pov Early morning I received a call from my Area commander that I should appear in his office that morning, I took my bath and rushed down to the station, I come dey wonder why oh! ‘Cause I dey night duty that day. I knocked and the big man with tribal marks ordered me inside his office, I saw officer Okoro and Kunle inside his office. Me: good morning, sir *I salute* Area commander: sergeant Victor! Me: sir, yes sir. Area Commander: I get good news for three of ona, three of you will be promoted. The joy wey dey my mind ehn, I nofit wait for that promotion. Area commander: but on one condition. Officer Kunle: any condition, sir. We go do am *only you* Area Commander: officer Kunle!! Officer Kunle: sir, yes sir! *he salute* Area Commander: you are hereby transferred to Borno. Officer Kunle: I go retire sir *he salute* Area Commander: inspector Okoro. Officer Okoro: sir, yes sir! Area Commander: you are transfered to Maiduguri. Officer Okoro: I jump am pass, sir. Area Commander: sergeant Victor, you are transferred to Sambisa forest. Me: aaahhh! Oga, you no like me oh. I dismiss myself, sir. Area Commander: ona three never ready for promotion, you can go. Three of us saluted and left the office, which kind deadly promotion be that. I went to meet Cindy our big buttocks secretary, I hear say she and Area Commander dey co-ordinate for one guest house for our station area. Me: Cindy, how far? Cindy: I dey, ah ah! wetin you come do for station? Me: na Oga kpakpata na em call me oh! *she start laughing* wetin funny inside wetin I talk? Cindy: so all the strong and fearless officers wey full this station, na you oga see to give the transfer letter to from the three them say make him bring. Me: who be fear fear? Cindy: you na. Me: iffa I handle you. Cindy: no be only ashewo you sabi, commot from my desk joor. Me: because of say I no get money. I hissed commot, make person no go insult a man of timber and calibre like me. Dada POV I wonder why these people no gree come carry their cars pay me, I was just looking around when I sighted Sandra. One SSS2 girl I dey plan to lash, her bumbum big come soft. I examine wetin I wear, oh boy see josing na. My workshop coat don stain finish, nothing spoil at least she knows that am hustling. She and her three friends were about passing my shop along the tarred road. Me: Sandra!! Come, fine girl. She spoke with her friends for sometime before she came to where I am. Sandra: good afternoon, sir. Me: I don tell you say nodey greet me sir, I am still young and agile. Sandra: okay oh, so what should I call you? Me: fine boy, sweet guy, even honey sef, you no go die and heaven no go fall. Sandra: I will think about it. Me: you wan think about this one too? Sandra: ehem na, because you are like sir to me. Me: nodey do like this na, I nofit sleep because of you, if I close eyes Sandra and if I wake up Sandra, even when I dey eat, what of my proposal? Sandra: I am still thinking about it. Me: abeg, think fast fast, why you dey trek? Sandra: I don’t have money to take a bike. Me: fine girl like you dey trek, God go vex for me if I allow this kind bad thing *I give her 500naira* Sandra: thank you. Me: don’t mention, come and hug me. Sandra: you will stain my uniform. Me: you fit go, no problem. As she turned and walked away her yansh was just shaking anyhow, the day I go catch that her yansh. My pricking was nodding in confirmation, I have to grab it. Voice: you know you can be arrested and be detained for illegal looking of person daughter yansh. I turned and saw my big brother Victor with his police uniform. Me: officer of the law, twenty one bullet. Sure sir! *I salute* Victor: wetin you dey do with underage sef? Me: that girl no be underage oh, if na underage her orange for no ripe like that, you no see her yansh. Victor: hope say those things you mention, go release you when them arrest you. Me: who go fit try am? When my brother na officer of the law. Victor: na there you go know say police is your friend but bail is not free. Me: nothing fit happen. Victor: make we go sit down under that fruit tree, this sun too much. Me: those people I work their car, no gree come collect am. Victor: what of your boys na? Your food babe don pass. Me: them go outside work, me and she don break up oh. Victor: you be mumu na today I know, in fact you be aturu of all aturu, I go arrest your brain back to you. Me: wetin I do? Victor: are you asking officer of the law of Federal Republic of Nigeria of what offence you have committed, when you have go against the law according to article 3 section 4 of the constitution that any suspect that break up with his food and resource girlfriend should be detained. Me: you too take food matter serious, I dey craze break up with her. Victor: you better no craze that craze oh. TBC…
MUHAMMED

A blogger based in kogi state, I post an article related to news,. Entertainment stories and music... And many more

Post a Comment

Previous Post Next Post